Om u optimaal te ondersteunen komen we graag naar u toe.

We nemen de tijd om kennis te maken met u en uw onderneming. Daarbij komen we als vanzelf bij uw vragen en doelstellingen. Ter plekke kunnen we goed vaststellen wat u nodig heeft om uw administratie goed aan te laten sluiten op uw wensen. Samen bespreken we wat onze rol hierbij kan zijn en wat we van u verwachten. Tevens maken we een inschatting van de kosten. Tot slot maken we een (telefonische) vervolgafspraak om u de tijd en ruimte te geven om ons aanbod in overweging te nemen. Uiteraard worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht.

Voor particulieren kunnen we vaak al direct de gevraagde dienst verrichten. Omdat we bij u thuis komen heeft u in de meeste gevallen alle benodigde informatie bij de hand. Veelal hoeft u geen documenten af te staan, indien nodig maken we een kopie. Wilt u meer structurele ondersteuning? We kijken samen wat uw wensen zijn en hoe we u hierbij kunnen ondersteunen. Op basis hiervan maken we een inschatting van de kosten. Uiteraard geven we u de tijd en ruimte om even na te denken over ons aanbod door een (telefonische) vervolgafspraak te maken. Heeft u na ons bezoek nog vragen dan mag u ons gewoon even bellen.